06 - 5233 5199 info@burenlawaainu.nl Breehorn 8H 8321 WP Urk

Na opdracht nemen wij de gehele klacht uit handen. Wij maken zelf contact met de klagende partij(en) en maken een afspraak voor plaatsing van de meetinstallatie. Na één of twee weken meettijd wordt de meetinstallatie weer opgehaald en uitgelezen in ons akoestisch laboratorium waar we de gemeten fragmenten en het gemeten geluidniveau naast elkaar gaan analyseren. Dit wordt uiteindelijk gerapporteerd in een overzichtelijk verslag met de verschillende gemeten situaties en te nemen maatregelen en advies.

Kort samengevat:

  • Communicatie met de klager en medewerker woningcorporatie voor de planning;
  • Installeren van de klachtenmodule bij de klager in de dag- of avondperiode;
  • Demonteren van de klachtenmodule bij de klager in de dag- of avondperiode;
  • Rapporteren van de meetresultaten inclusief voorschrijven maatregelen;
  • Leveren akoestisch rapport (PDF) inclusief alle audiobestanden (WAV);